تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 7395

کدینگ 1100 واژه ضروری


کدینگ 1100 واژه ضروری

دانلود رایگان کدینگ 1100, روش تصویر سازی یا کدگذاری (کدینگ) لغات جدیدا به عنوان یکی از شیوه های جدید برای به خاطر سپردن بهتر و حفظ راحتتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتری مطرح شده است که امکان ماندگاری بیشتر لغات در حافظه مخاطب را نیز فراهم می کند.

ما در پست دانلود کتاب 1100 لغت ضروری ما این کتاب را به زبان فارسی برای دانلود شما قرار دادیم تا شما بتونید از این کتاب نهایت استفاده رو ببرید . کتاب 1100 یکی از کتاب های خیلی مناسب و خوبه که اکثر عزیزان برای آزمون ارشد اونو مطالعه میکنن و اکثرا هم نتایج خوب و قابل قبولی میگیرن . اگه تمایل داشتید اصل کتاب ۵۰۴ رو دانلود کنید ما اصل اون رو به زبان فارسی و فایل های صوتی در سایتمون گذاشتیم میتونید اون ها رو دانلود کنید و اصل کتاب رو هم داشته باشید . همچنین اگه مایل بودید کتاب 504 واژه و همچنین کدینگ 504 واژه هم در سایت ما موجوده و شما میتونید این فایل ها رو هم به صورت رایگان از همین وب سایت دریافت کنید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید .

در پست جداگانه ای راجع به این که روش کدینگ چیست بیشتر توضیح دادیم و مفصل بررسی کردیم که چگونه با روش کدینگ میتوانید لغات را به خاطر بسپارید . اما برای یک توضیح خلاصه بد نیست بدونید که این روش به خاطر سپاری که برای اولین بار با نام واژگان کلیدی (Keyword Method) در سال ۱۹۷۵ توسط Atkinson و Raugh ایجاد شده است یک تکنیک برای یادگیری واژگان بیگانه می باشد بعد از اون مقاله درخواست ها برای گذاشتن کدینگ لغات بیشتر شد و دوستان درخواست کردند که ما کد بندی لغات ۵۰۴ , کد بندی لغات ۱۱۰۰ رو برای دانلود بزاریم . ما هم امروز به وعدمون عمل کردیم و برای شما در این پست امکان دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ رو قرار دادیم .


مبلغ واقعی 69,158 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 65,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 296

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • تجارت آنلاین عملی
  • کدینگ 1100 واژه ضروری
  • کدینگ504
  • جزوه درسی متالورژی پودر و پوشش فلزات
  • سوالات چهار گزینه ای مبحث فصل مشترک ها و استحاله فازی+پاسخ

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد